1 Temmuz 2008 Salı

KARA SEVDA

Nasil anlatsam bilemiyorum
Içim içime sigmiyor
O deli dolu nese dolu ben degilim sanki
Disarisi buz gibi lapa lapa kar var
Benim içim yaniyor
Eksi 40 derece soguk suda bile yüzerim inan ki
Kara sevda Kara sevda
Dedikleri daha ne olabilir ki
Kara sevda Kara sevda
Seni benden kim ayirabilir ki
Çocukça bir ask deyip de geçme
Sakin gülme halime
Nasil oldugunu anlayamadim ama
Seviyorum seni delicesine
Kara Sevda
Nasil anlatsam bilemiyorum
Gözlerim karariyor
Tepetaklak oldu dünya tersine sanki
Bütün asiklar elele kolkola civil civil geziyor
Bense Nuh'un gemisinde tek basima gibi inan ki
Kara sevda Kara sevda
Dedikleri daha ne olabilir ki
Kara sevda Kara sevda
Seni benden kim ayirabilir ki
Çocukça bir ask deyip de geçme
Sakin gülme halime
Nasil oldugunu anlayamadim ama
Seviyorum seni delicesine
Kara Sevda Kara sevda
Kara sevda
Dedikleri daha ne olabilir ki
Kara sevda Kara sevda
Seni benden kim ayirabilir ki
Çocukça bir ask deyip de geçme
Sakin gülme halime
Nasil oldugunu anlayamadim ama
Seviyorum seni delicesine
Kara Sevda

Baris Manço

Hiç yorum yok: